18,18

Hemma!
Efter skolan så blev det möta Mimmi vid tunneln med Karin, Sen upp på stan och käka och prata, mums blev käka på La baguett. haha tänker bara på söta Emma s i min klass då! ;-)
men I alla fall efter det så drog vi upp till Teknikmagasinet för Mimmi skulle hitta en ''skämt'' present, hah men när vi var på väg dit så kika vi även in på Carlings där vi blev kvar ett tag , Karin kolla på presenter till hennes bröder. Sen blev det upp och sola lite ! och Sedan till skolan för fixa provet så klart ;-) sen upp till stan för lite julklappar! hitta en till min syster (josefina) men har fortfarande några kvar till mina andra syskon! men de fixar jag till på Måndag eller på söndag när jag ska jobba med Mimmi hehe kuliit ;)
nej nu ska jag röra på mig sen ta en lång dusch! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0