fredags mys

blir en kväll i Örebro med Julia i kväll nice nice!:-)
i alla fall provet i skolan gick rätt bra :) och sen resten av lektionerna rulla på, och fick även massage av en snäll tjej från spa, tror dom hade prov så var snäll och ställde upp , inte helt fel!
sen gled jag julia över till Julia& Matildas lägenheten, Julia laga mat makaroner, bacon, ägg och sås! kungen;-) och jag tog rollen att hjälpa till med disken , fast de var Matildas tur! men jag är snäll:-)
sen kom även matildas pappa hem hit med en ny tv och sen fixa han upp lite hyllor åt dom ! blev bra de
och just nu duschar Julia och Matilda Linn och Matildas pappa åkte nyss! så jag lyssnar på några goa låtar och ska sen hjälpa Julia med hennes naglar heh fixa och trixa lite !:-)
nej nu ska jag sjunga med min LJUUUVA stämma för julia det är ju bästa låten CALL ME nu så , prefekt för mig som är sångfågeln !
nej chingchong
någon gång i skolan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0