hoome

home sweet home !
engelska provet gick sisådär...
nyss hemkommen från skolan, nära på att jag missa tåget, undra om de var min stora mun eller om de var för att jag inte vill gå ifrån mina klasskompisar ? ;-)
menmen  skönt att vara hemma och känner att de är skriva lite på de uppgifter man har och inte göra ett skit håller ändå på att bli sjuk så ska bli frisk först!

kul att höra...
pappa: titta på ida (mamma Jesse) kollar. Visst skulle hon vara mycket finare i korthår, hon passar inte med långt.
Jag: bah glöm jag tänker inte klippa kort.
Pappa :Jo som hon Finska tjejen i idol, hon elin, det skulle passa dig mycket bättre..

Elin blom---v

nejnej de får vänta men korthår! ;)

hejsvejs, mat nu

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hej! Rösta på min bild och gör mig överlycklig! (man kan rösta varje dag) Tar 1 sek! http://mythos-beach.apollo.se/Azs7ob



radera om du inte vill ha sånt här:)

2010-12-03 @ 20:03:38
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0