jobbiga tisdag.

Uach vad jag inte tycker om tisdagar :(
dom är långa sega lektion rast lektion rast lektion raaaast sen lektion igen..
i alla fall idag blev det donken käk med Julia Karin Mimmi tone på lunchen, sen var det hårlektion så vi tränade på massa olika flätor ja kommer bli proffs på det;)
sen testa victoria även sin uppsättning som hon ska göra på mig på provet på fredag, grymt duktig! :-)
i alla fall dagen gled på och det blev idrotts dag vi spela badminton, jag och julia bara äägde! hehe..

sen missa jag iallafall 16,08 tåget för vi åkte buss så skulle ta 16,56 men då är de väl klart att när jag kommer till stationen 16, 46 så står de att det är FÖRSENAT till 18,02 så då börja jag traska hem till Julia.
kom din snacka med henne och Matilda , sen åkte matilda på träning och tiden rann iväg och jag fick springa till tåget kom dit hoppa på så åkte med de andra tåget som gick 18,08 fr de som skulle gått 16,56 var försenat till 18,40 så tog då de andra ;-)
jaja nu är jag hemma iallafall och kollar på bert gör jag också haha mogen tjej! ;)

i skolan kolla jag & Julia på Sunes jul och sen på en av alla raster idag så kolla jag och Karin på Bert ojoj hur ska detta sluta ...?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0