måndag 6

6 december helt galet hur tiden rinner iväg.
imrn är det tisdag och hoppas den dagen går fort som attans och att de inte är några förseningar på tågen.
Annars rullade dagen på skolan hade 2 nya tjejer i klassen idag kul kul kommer nya hela tiden vet knappt vilka som går i klassen! och sen var typ hela ''gänget'' borta från skolan idag.. bara jag mimmi som var tappra ;) lisa felicia kimberly var och håll på med musikvideon dom ska vara med i, karin julia hm dom tog lite extra ledigt... emmy carolina krångla tågen allt för mycket för så.. menmen 

måste också säga att jag känner mig väldigt duktig som är klar med veckans läxor :-) okej har 2 frågor jag ska svara på i handel &service kvar och sen rätta Karin novell ;-) annars helt färdig och de känns underbart!
nej nu ska jag duscha sen kolla på tv och sedan sova så man orkar morgondagen
puuuuss
1

18 dagar kvar :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0