Torsdag den 2 dec

nu är skoldagen avklarad och jag rörde mig inte de minsta blev sminkad och fick håret fixat! sen var de modevisning som gällde! as kul! ;-)
och eftersom jag blev själv från min klass. Så fick jag istället lära känna andra goa tjejer&killar från stylist 10A och frisör10A sen fick man bara lära känna dom andra 2orna bättre med som fixa och hade sig!så duktiga :)

En bild snodd av Elin B

(Dennis, Sofia, jag och Linn)
hade väldigt kul, trotts att man var lite nervös så släppte det och bara flöt på!

sen vid 19,06 var vi helt klara b´med modevisningarna och blivit fotade. och då insåg jag att det var 20,56 tåget som gällde, så var snäll och följd med Clara att handla smör på Ica. Hahah vilket jag då inte fatta hur pinsamt och ut tittad jag skulle bli, menmen gick dit alla kolla, inte alls så roligt. men gott skratt fick vi i alla fall. sen efter de gick hon hem till sin syster och jag mot stationen när jag närmar mig station hör jag hur dom säger att ett tåg mot arboga västerås ... ankommer snart in på spår 3. då vare bara snabba puckar upp till spåret och då rulla tåget in ännu mer folk.... men perfekt 19,00 tåget var försenat till 19.31! så hann lagom komma till station :-)

men inte lika kul att sätta sig där och se ut såhär....---v


och här har jag då inget strössel och inga lösögonfransar kvar hehe.. hoppas folk förstod att jag inte ser ut så. ;-) med ischokladformar och sugrör i håret! ;)

FLER BILDER KOMMER SÅ FORT JAG KAN FÅ TAG I NÅGRA.
(
TOGS MASSA BILDER MED TERESIAS KAMERA )


nej nu dags att plugga... wiiho, engelskaprov i morgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0