wiiihoho.

one day.. och har inte ens packat, bra jobbat ;-)
Just nu är jag lite smått sliten så sket i att ta 10,40 tåget till Örebro. Gick ju och la mig lite senare än vad jag trodde jag skulle snarare sagt å blev det vid 4 halv 5.. hehe så går det när man hittar en bra serie!:-) men idag harj g mycket att stå i och nu några timmar senare än tänkt!;-) heh hade tänkt att jag ska hinna färga håret igen, åka till örebro fixa naglarna, hitta passande tåg och så, hämta den där saken så jag har internet var jag än är sen hem packa packa sen försöka sova lite ska ju upp vid 4, wiiho !



Där hade vi även en av de nya tröjorna , De är spets en bit på ryggen med !
chingchong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0