11 februari

hellu,
har kommit hem från skolanför en stund sen;-)
skönt slapp gå hem idag min käre bror hämta mig, bra lat tjej...
men orka inte oh de känns som de är måndag eftersom man var ledig igår;-)
men de är fan helg imrn:-) fan fredag redan imrn !
oh imrn blir umgås med michelle, blir en sväng till örebro med henne, det kan nog bli nice oh snacka ut om allt med,
men idag vare ju andra delen a natonella ! gick väl bra och om inte de så IG! venne om jag skrev rätt, men de visar sig;p
fan va skönt nu är svenskan klar, om vi inte ska ha muntligt !.
och igår fixa jag helt själv så min spotify börja funka igen!:)
var ju bara tvungen klarar men inte utan den där låten! haha helt desperat.
och igår börja jag även fixa lite på hur min design ska se ut ohså, så snart så ska den ändras min är så tråkig nu;-)
puss&kram./jh

söttjejjejeje.
men jag har faktiskt lite fler bilder från helgen jag ska lägga upp senare,:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0