a moment like this!

hellu igen.
nu sitter jag här ska snart hoppa in i bastun! sen ta en långt dusch sen sova som en stock!
imrn blire nog chill dag älskar våra onsdagar i skolan typ ;)
och på idrotten imrn äre natulus som gäller ! haha.
och helgens planer ser riktigt nice ut dom med :-) blir nog en kanon helg med brudarna.
käka bowling och umgäng!:-) hoppas på discobowling ! love my girls
haha men iaf sen har jag lite planer jag ska mixa till:-)
menmen nu sitter jag här o funderar på om mitt b-språk har prov på trosdag elleri nte :O?
vi har liksom inte fått något som dom sagt att vi ska ha på provet:s så hoppas fan inte vi har något, för nu råkar de vara så att jag jannika holmström inte fattar ett skit av de vi håller på med just nu hah,
menmen.
nu ska jag nog fixa naglarna sen hoppa in i bastun !:-)
pusshejs vi hörs nog mer imrn.:-)
love the song. en låt som rullar runt i huvudet nu (Y

Well I may be dreaming but til I awake..

Kommentarer
Postat av: matilda :)

IIII love yoooooo 222222 :D:D

2010-02-17 @ 20:37:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0