fredagsmys

mmh vilken fredag jag drog till med.
lite efter jag hade skrivit förra inlägg så gick jag och la mig och sov till typ halv 9-9 då vakna jag och la mig och kolla film med min syster jessica. kolla på gamla idol typ 2004 och lite av 2005 sen kolla jag hockey i kanske 10 minuter och säger bara PINSAMT DÅLIGA dom låg under med 6-0 efter första.

menmen nu har jag pallra mig till mitt rum och vetinte vad jag ska göra eller vafan finns det oh göra skulle vart  med jennelie oh dom men somna ju som sagt och klockan rann som bara den och sen är jag helt död ingen ork men ändå överpigg så skrattar för mig själv. mmh duktigt.
men jag taggar väl till imrn.
MAAATCH! sen blire umgås med brudarna kanske lite party.


haha känns som om att de kommer bli tungt att sova inatt och de blir ju bara lättare av att man ska upp tidigt.
för match! wiiiho.

just det idag fyller sebastian hela sexton (fast skulle kunna tro att du fyller 13)  haha, skämt&sido
--------------------------------------
myttare ni kan bara dra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0