fullt upp,

hemma nu, fast bara en kortis ska duscha föna håret ta mitt pick ph back oh vidare till jennelie oh fixa mig med henne issa, kanske amanda?:-)
iaf igår togs de bilder när vi var ute en sväng med neo så då passa vi på att åka pulka med haha ! skit kul men as kallt,..;)
ooh  nu har jag precis kommit hem mamma kom oh hämta mig oss jennelie sen drog vi till min kära syster för att hämta våghals, sen efter de blev de en sväng oh köpa grejorna jag ska ha med mig ikväll:-))
och ikväll ska vi ha riktigt kul med!:-)) ♥
 
en söt bild pålite rebecca&elin på kanten, linn matilda och eftersom vi ska till matilda får hon stå för bilden;-)
och hade ingen bättre!;:-)
nej nu väntar duschen.!:-D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0