He showed me what it was to cry

hej igen,
klockan är typ 18,28 och jag är skit trött :O?hah,
iaf jag väntar på att amanda och jennelie ska komma hem från stallet, mmh nu är frågan vågar amanda sig upp på hästryggen ?;) jag kan ju säga att jag har ganska ont idag sen igåt,;p haha. bra träning de där fan jobbigare än vad man tror;).
men iaf jag har varit en sväng med mamma oh handla,
sen blev de taco, och nu vill jag bara ut oh gå men ändå sova..:P
så ska nog sova en stund sen ut oh gå med jennelie amanda när dom kommer hem :D
och jag tkr linnsan kan ta oh bli frisk nu! pluttan :-(<3
  ochjag har fan tänkt på hur kommer de bli när vi börjar gymmnasium ? kommer vi sluta umgås eller fortsätt? hur kommer allt vara ? man får väl förhoppningsvis nya kompisar med, fast inge fel på mina gamla!!:-)

pussochkram/jannnnnikaholmström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0