home

hejhej,
nu är jag hemma, och är as trött höll på att somna hemma hos rebecca haha.
vi färga linns hår det blev en lite småcool färg:-)
jag har med köpt färg nu men hinner nog inte färga idag venne om jag orkar sitta oh plocka ut maskor nu sen ha färgen i 45 minuter;o hahah det tar typ 1timme oh sitta helt själv ju.

och nu så kanske jag ska få hjälp av mickis oh göra en snygg design , om hon hinner:-) men måste kanske ha någon bild till de oxå, ;) de kan ju liksom vara en början.

just de nu har vi bokat bowlingen nu! haha discobwling och söta smeknamn ha vi hittat med:-) fan jag är taggad nu:-D.

nej jag blev sugen på oh slinga nu iaf..;p för blev lite små pigg nu ;o haha.
 de visar sig skriver jag inte mer idag så har jag somnat oh om jag färgar kommer nog ett till inlägg sen :-)
pusshejs!/jh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0