horoskåp

jag börja läsa lite bloggar när jag la mig i sängen oh satt oh läste nina&eve's blogg oh såg att nina hade kollat sitt horoskåp oh sen hade hon länkat så undra kunde kolla sitt och såklart gjorde jag de oh mitt löd----v

Fiskarna 19/2-20/3
Mest handlar det om kärlek, och på den fronten
 kan det verkligen hända saker. Inte städade,
 lugna känslor utan här rör det sig om passion,
glöd, hetta och sanslös romantik. Om det är vad
du själv känner eller mer vad någon annan
känner för dig är svårt att säga, men spännande blir det.

Kärlek/sex: 5
Kul/nöjen: 4
Tur/pengar: 5

jag är ju fiskarna!(y.
mmh inte helt fel kanske, fan de där med tur/pengar& kärlek/sex gillade jag,
fan inte helt fel oh ha pengar ju:-d, fast kul/nöjen- de var ju mindre bra men vafan, har nästan alltid kul,
upp till bevis i helgen om de där med kärlek/sex stämmmer då, de är ju alla hjärtansdag, så skulle inte vara helt fel oh vara med någon :9 hihi vill inte vara helt ensaaaam!:-(:-D

haha, pussssssssssssss nu ska jag fortsätta vila lite,
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0