I♥hästar

hejhej bloggggeeen!
nu sitter jag hemma hos jenneliekungen, vi har lagat mat oh käka ohså, mummmms skit gott faktiskt!:)
och nu pluggar jennelie, men hon behöver ingen hjälp för hon är ju kungen ! så jag sitter här brevid och lyssnar på muusik !:-D
och jag försöker få hit amandabandabumbaaapumbaaa för honska inte träna för hon har ont.. :(
så vill att hon ska med oss nu ;) för vi ska faktiskt upp till stallet oh rida idag igen fan va kul!:-d
jag är helt galen i det nu :o men de visar sig hur länge jag är det ? tills jag ramlar av eller han kastar av mig ;) men rando är världens snällaste som hans mattte med är ju ;----)♥
nu blire oh soova ett tag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0