jag överlevde

hellu.
ÄNTLIGEN LOV! fast seriöst just nu är jag inte ens sugen på lov, skulle kunna spara den här veckan så man hade längre sommarlov men ändrar mig nån när lovet väl dragit igång.

idag har det iaf varit en hel dag på vasa.
lyssnat på mietek, när han berättar om sitt liv under andravärldskriget och koncentrationslägrna.
usch hemskt kan knappt fatta att det är sant. och han var 12 år! liksom 12 år helt sinnes.
usch och när han var typ lika gammal som mig eller han var 16år och vägde 24 kilo. skinn&ben. sjuk och allt vad han var.
nej usch sen kunde man iaf köpa boken han hade gjort- jag överlevde. för 140 kr och det gjorde jag.
så fick den signerad.
jaja nu ska jag käka hungrig som fan. hah

bilden snodde jag från google,
pusshejs


Kommentarer
Postat av: rebecka

vi har också lyssnat på han:)

det var intressant och lyssna på han men så sjukt hemskt det han har varit med om!:o

2010-02-26 @ 22:02:38
URL: http://www.rebeckacarlsson.bloggplatsen.se
Postat av: jannika

ja jag har lyssnat på han 2 gånger.

usch de är hemskt.:o

2010-02-26 @ 22:28:51
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0