kul grej

      
haha hitta en lite kul sak, där men kunde kolla bloggvärdet.
kollade så klart min egen haha vilket blev 982 kr skulla fan inte sitta fel oh få det helt bara för bloggen.
men eftersom man kunde söka så här bara genom att skriva namnet på bloggen så sökte jag även på en kändis blogg hehe, lite taskigt kanske oh kolla sånt men var bara tungen oh kika på en speciell så de gjorde jag och skillnaden var riktigt stor !;) haha
skulle ju inte tackat nej till den där lönen för att driva en blogg liksom..;)
sen vet man ju inte hur sant de här är men iaf.

hah nej nu ska jag kika vidare efter det jag egentligen skulle kolla efter, haha såklart att jag alltid kommer in på något annat när jag letar etfer saker eller ska fixa något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0