lite om igår/idag

helllu.
kvällen var kanon igår:-)
slutade med att jag sov hos beccababe.
hahha jaa fyfan har massa meningar som rullar runt i huvudet nu typ...:) hahah
som typ- han var för full för att gå så han tog bilen!
fyfan va jag skratta och sen en massa andra sjuka saker:-D
haha sen snövandra vi hem tungt...

kändes som om de var såhär ungfär...
haha

jaja något jag har fått gott om idag är iaf mat har ätit så sjukt mycket !!:o
anna skipper jag behöver dig!!!:-)))
först-
02,43
3 mackor
6glas oboy..
haha sen lite soova sen
vid 11.30
var de godis..
3mackor
4-5 glas oboy där med...
sen ner för mer godis
soova lite
kolla film
sen vid 16,00
mat taco
2 rullar
sen en halv påse chips..
sen hem till mig  vad tror ni de första jag och rebecca gör?
jo går in i köket och sätter oss och gottar mera :O?  typ
mumsmums godis kakor?hahaha
fyfan..
anna skipper de börjar bli bråttom nu!

haha nu sitter vi här och smälter fan rebecca vill att vi ska gå och äta kebab nu innan träningen :-D
hahh nu ska vi leta efter mat eller nått att äta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0