lite om kvällen!.-)

hellu.
har kommit hem för en lite stund sen från jennelie:-)
blev att bowla vann inte hela skiten men vann över dom i min grupp(Y)haha kom fyra helt annars ;) på 216 poäng tror ja de var ;p
haha sen blev de käka.
sen blev de lite tråkigt när vi skulle hem alla var hos jennelie en stund men sen gick elin michelle nelly vidare, jag amanda jennelie gick till statiol oh köpte godis medans matilda jennie erika linnzzaan och becciie var kvar hos jennelie kollade hockey;) haha
sen när vi kom tillbaka så drog typ matilda erika jennie nästan på engång så vart bara jag linn rebecca amanda jennelie kvar oh vi snacka lite om allt möjligt hah fyfan bra sjuka saker..;)
och nu har vi lite planer för oss imrn med tror jag blir iaf umgås med amanda jennelie linn becciiie!:-)
nej nu ska jag hoppa in i duschen :-)
och bilder kommer när dom kommer så äre bara !
pusshejs!/jh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0