save me from me...

hellu,
nu har vi kommith em från att ha ridit!:) idag sprang vi med skit kul :) hahah men  trodde nästan jag skulle ramla av där ett tag så som jag flög:d men rando är så snäll så flyger inte av hoppas jag ? :)
haha men sen efter de blev de en sväng till ö&b köpte godis oh hälsa på brosaaaan , oh jennelie köpte godis oh dricka till imrn typ ;) natonellaprov 2 imrn då uppsats....:O lyckatill..
hah sen efter de blocka vi upp amanda hill, åkte förbi konsum oh lämna filmen vi hyrde :D oh leker med neopeoQ121Q222222222222222222222222222222222222222222 neo som sk1river?
men nu ska jag sjunga om man övar en kvart varje dag så ska man få bra sångröst hahaha... neb inte för jag tror på det men iaf.
men herrrå nu ska jag slåå amanda D: för jag är busig! nej de ballar nu.
jennelie kommer nu oh hon dansar..:)
hejdå/jh


folk slutar aldrig förvåna en..!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0