sjukt kul

hellu,
idag efter skolan blev de ju hem till jennelie, där amanda oxå var,;)
som nu kanske redfan läst efter dom gästbloggat dom sötisarna!
färgat mitt hår med....... hahah!
sen blev det en sväng till stallet för min och jennelies del!, vi red på rando buuse;-)
var skit rädd först men jävlar va kul det var sen!:-) fast rätt fua måste vi ha varit men men. man måste våga ha kul och vara ful;-) vet nog nån som fick ett gott skratt när vi kom där med hästen!
menmen tur de att jennelies häst är så snäll då :) blir nog kanske en sväng imrn med ?;) jag ska ju bli värsta häst tjejen, de var ju as mysigt oh rida i skogen oh prata:-)
nej nu skah jag ta en dusch oh sen en lite näramare titt på hur håret blev ohså.
puss&kraam/.jh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0