sleeeepy time

mmh, usch den här dagen asså. haft ont i huvudet halsen ögat foten. varit as trött. pluggat tills jag somna så jag missa de där mötet idag.. hehe, får väl skylla på natalie som gett oss prov så jag var tvungen att plugga. usch fan vad dåligt allt har gått idag, tror nästan inget gått bra idag, eller jo en enstaka sak, oh pluggandet sitter väl skapligt nu men imrn kommer jag inte kunna ett skit, nej fan nu blev de mycket klagomål om hur dåligt allt går/gått/är. ska väl ta fram de bra att vi snart får loooov! och då äre lite planerat! så får inte vara sjukt vilket de känns som jag skulle kunna bli. menmen nu ska jag skriva alla glosor oh böjja dom en gång till innan jag hittar borsta tänderna och sen soova. så underbart och hoppas jag drömmmer något bra:D älskar fan att drömma så skönt(-: men ibland hatar jag att vakna upp då och veta att de bara var en dröm. sweet dream or a beautiful nightmare liksom. nej nu som sagt -oboy-glosor-borsta tänderna-sova pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0