snart sovdags,

som jag sa att jag var trött så somna jag sen ringde amanda oh väckte mig vid kvart i 8 och blev att gå upp och sätta på sig kläder traska ut mötte dom blev en långprommmenad runt hela arboga typ;p
sen hem till jennelie en sväng, sen kom min pappi oh hämta mig oh så körde vi hem amanda,:-)
och sen nu sitter man här ska duscha lite snabbt snart sen sova as trött fortfarande;p..
HAHAHAHHA! asså linn simonsson vilken tjej!:-) kolla hennes blogg för söta bilder!
hon finns länkad på sidan, men tycker om henne ifall!:-)


fan linnsan nu är det inte långt kvar tills vi drar till tyskland! hahah.♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så ball;)

nääfan! snart drar vi<3

2010-02-11 @ 23:25:20
URL: http://linnsimonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0