Everybody needs somebody

bjuder på dom.... som vanligt.

haha tog lite fula bilder lite efter att jag hade vaknat igen, somnade . underbart.
hann inte förbi syster heller blir imrn ett måsta vafan;o.
och just de mars är klar sa bara läsa igenom den igen ;).
sen har ju även min underbara amandapanda bumbaa pumba påminnt mig om min tandläkartid imrn klockan 11...:( vad skullle jag göra utan mina vänner som påminner mig oh stöttar mig ?;o
vill inte.. får se om ajg kommer levande därifrån den här gången,. dom kanske råkar ta hela huvudet ist för tanden vem vet?
nej nu ska jag basta duscha sen spara min mars oh skriva ut den imrn.
har även läst igenom hela idrottshäftet..  för nästa vecka väntar-
idrotts prov på måndag
tisdag- svenska nationella
onsdag -lediga
torsdag- nationella del 2 i svenska + två läxor i engelskan
fredag- matteläxor. sen säkert läsa i so,.
skön vecka som väntar oh så känns det fan som alla veckor kommer se ut fram till sommarlovet eftersom vi ska göra så mycket annat på så kort tid:o, fattar inte hur vi ska hinna allt ibland,

nej nu väntar bastun oh duschen på mig!:-)) skönt med lite värme när det är så kallt ute,. 80 i bastun om inte mer är du med ?hahah dom flesta brukar sitta på golvet, när jag sitter längst upp ;-) hahahah .
nej nu ska jag hoppa in.
puuuss&kraaam på er där ute eller inne!:-)/jh

Kommentarer
Postat av: Anonym

gjorde du slingor med vanlig blondering? =)

2010-02-05 @ 14:09:57
Postat av: jannika

svar-jaa det gjorde jag;p

2010-02-05 @ 14:14:37
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0