vildsvin

som sagt blev de sova i några timmar as skönt.
sen blev de käka lite efter de åkte jag med mamma&appa när dom skulle ut med hunden och då såg vi vildsvin idag igen ;o! stora grisar med päls typ !
haha sen gick jag runt en sväng i stan med hunden, försökte få jennelie att gå med mig men hon orka inte för hon hade precis kommit hem från träningen och skulle precis börja käka donken! ;)
fan va gott! men klagar inte jag käka pizza. och imrn blir nog oxå tjockis mat eftersom de blir oh käka nånstans med tjejerna i köping.
men men nu ska jag fixa naglarna.

tror nog den här var ganska liten mot den tjockisen som sprang över vägen!:o
pusshejs!/jh


Kommentarer
Postat av: linn simonsson

jannika du är ett vildsvin ;o

2010-02-18 @ 21:31:41
Postat av: jannika

ja men de är en hemlighet jag var ju bara och hälsa på mina kusiner.. sssht!;)

2010-02-18 @ 21:51:15
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ;D

ring mej nu!:D

2010-02-19 @ 19:50:55
Postat av: jannika

vem ska jag ringa ? haha

2010-02-19 @ 23:27:29
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Linnsan

mej!:D

vi kan prata om hur du ska skaffa

dig ett liv fula unge;o

jag hatar dej ditt äckel:s

2010-02-20 @ 19:32:45
Postat av: linn

hahahaha, jag skojjjjja :D

du är min lilla ängel:)

2010-02-21 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0