vill ha!

jag har funderat ett tag på några piercingar jag skulle vilja ha till :-)
har ju redan i näsan navel och 5 i öronen (3på vänster 2 på höger)
fast har nästan áldirg i min i näsan;p

vill ha

den här kan vara riktigt fin på vissa, är lite smått sugen, blir oh tjata nu då ;)

och sen i tungan, har ju velat ha där ett tag nu så de ska nog bli av men vet inte när...;p

båda är såna som r'en inte syns så mycket heller om man nu skulle ändra sig senare,
gud nu låter de som om jag bara kommer vilja ha fler och fler men jag tycker själv de är fult med förmånga! och vill ju inte sluta såhär---V

usch.

haha nej nu ska jag nog hitta soboken prov imrn! :-)
wiiho känns som de knappt blir ett G :o...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0