!:-9

 
 

de är bara du som får mig känna såhär


varje gång som ja ser dig så lyser jag upp


jag trodde du var den rätta men så fel man kan ha


allt som var så bra snälla kom tillbaks


när jag ser dig med nån annan faller allting isär


för i min drömvärld så finns du där


nu är du min vän men inte mer än så men de får gå


vi måste få det att fungera för alla minnen betyder så


ja dom betyder så dom går inte att radera


jag älskar dig, har aldrig vågat förklara mina känslor för dig


dom kommer alltid bevaras långt inom mig


jag lovar dig det är bara du som får mig att känna såhär


ja har sårat dig med flit men du måste förstå


att jag kan dö för dig baby


kom ihåg du är det finaste på denna jord det svär jag på


den bästa vännen man kan få och du får inte gå!



Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0