4 j a n

tjaaa,
nu sitter jag här med nelly&elin vi har precis kommit hem till mig,
vi var ju som sagt och bowla och jag ledde hela tiden  och de var skit jämt mellan mig och nelly typ 1-2-3 poängs skillnad  och eller låg typ 40 efter haha hon var i sin egna världs tills sen när de sluta med att elin vinner ;o? inte okej ;-d
men sen blev det käka på kina muren mummmms!
och sen var de lite kaos med tåget ohså, menmen nu är vi hemma och ska bara chillla!;-9
och jag håller på att slå ihjäl elin, fattar inte hur jag ska klara hela natten med henne ! stackars mig och nelly ;o
elin tjatar om hur mycket hon hatar livet och KILLAR! jaa elin ska ju satsa på tjejer nu så. hon får sova i soffan.. hoppas hon får plats bara heh,

här är vi snygga tjejer ;d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0