hejhejhejhej massa hej

hellu,
precis kommit hem,
lite små sliten inte mycke sömn inatt ;o skönt  hur fan ska man komma upp till skolan imrn !!
usch, och jag har ont i halsen som aldrig förr nu men ...:(
nej bara massa klagande nu.
huste hann inte skriva igår men  de gjorde ju nelly åt mig heh.
träffa även anton där en stund,
sen blev de bra spår, mummmmmms hah,
*ps min kusin är snygg* haha
nej men blev sova vid 4 halv 5 igår  sen upp vid 11 fast klockan ringde redan vid 8.
menmen vi gick till amanda l och käkade frukost och kolla på en skit bra film venne vad den heter men sjukt bra!;-d
sen åkte jag med hem när nelson skulle hem ;)
men nu ska jag ng dra och sola tror jag kanske,
sen ikväll blire ta det lugnt på träningen eftersom har ju ont i halsen;((

puss&kram.♥/jh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0