idag

hellu,
orka inte skriva idag gick ju upp halv 8 ist för kvart i eller prick så var helt död efter
ullvi men drog en fika med linn jennelie amanda mysigt!:-)
sen blev det hem och sooova var hur trött som helst men skulle bara sova en stund hade larm på klockan 6 men vakna inte förens nu typ ;p
menmen s kan det gå så nu är jag piggsom en mört!:-)
och just de måste hämta min kamera av min käar syster nu igen får ju den aldrig annars ;o ;p

haha just de idag när vi var på ullvi så kom de fram en tjej till mig när vi vänta på buss och bah är det kul att smsa med min kille tycker du kan sluta med de, haha nått i den stilen och det värsta var att jag inte smsa med någon. och när jag väl har gjort de så har den inte haft tjej ! haha! så jag börja as garva och hon gick vidare!;-)
bra störd tjej hade aldrig ens sett henne och de var ingen annan som visste vem det var heller ;s men vem vet hon kanske tog fel på mig och någon annan;-) hah! det var typ dagens.
men nu ska jag göra något annat skriver bara ner massa skit nu igen ;o;)
puss&kram./jh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0