jag orkar inte mer vill inte vara kvar jag längtar efter...

tjaaa.
sliten tjej här h3h3.
blev tjocka kebab med elin sen hade ju en del att prata om mmmh?;-))))))
nej vem vet sjukaste humorn igår eller vad sägeru ?
hahah nej nu är ja bara jääääätte dryg oh inlägget (L)
ILOVEEEEEELINSBUSSSKÅÅMPIS!ELLER?
 nej nu ska jag och elin åka på bio hitta en skit bra i typ skåne haha ända stället där det fanns platser så herrå
nu drar vi till skåne kollar bio oh nattbowlar  eller vare nattbio?
vem vet, inte du vem, vet de inte jag ,.. men de gör vi vissteE3
och juste ni kan ju läsa värsta emobloggen ;o tyck på länken under----v
vvv,3moBlogen,ea 

                                                                                                                                                 

nej nu ska vi kila hejdå,

seriösare inlägg kommer senare kanske om jag överlever,:-)

elin= hittar cykel för hon är så tjock... eller?

och ida= lika med åka bil för hon är så co0l b4LL och allt du vet?;)

3gången  nu hejdå
puss&kram,/jh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0