oohej

hejhej igen.
bra duktigtjej, var ute med hunden käka sen skulle jag bara vila lite medans mamma skulle äta klart men jag somna och vakna typ vid 8 så bra surt. hann ju inte med något alls idag, så blir lite saker jag får göra imrn istället;-)).. idag blev de ju bara  pluggat och käkat lite sen jag vakna, men de känns som om jag kommer vara as pigg typ uppe hela natten nu så ska sitta och plugga som aldrig förr om jag inte kan sova. för jag ska nämligen höja mig eller försöka som fan iaf. fårse hur de går men ska försöka.
och juste nu har även våran tyskalärare fixat så vi kommer åka skit billigt när vi ska åka på tysklands resan, vilket känns rätt skönt hah jag&linn i tyskland berlin, haaha och bara prata tyska ;o jaa dom på tyskan vetju hur kass jag är så. hah så jag ska slå upp ¨några viktiga meningar till sen innan vi ska åka som typ
hur mycket kostar, det vart är vi, och typ vad är de där och hur hittar vi dit, och jag vill ha typ haha! sen resten får linn hjälpa mig med typ ;-) haha fan vi ska hälsa på en skola och vara med på lektioner ohhej jag kommer inte fatta ett skit och dom kommer aldrig fatta vad jag säger om jag nu skulle prata tyska eller svenska hah!:-)
nej nu känns de som om att de blev mycket text om ingenting typ ;-d
hahah jag skriver massa om skolan men de är bara skolaskolaskola. vi har redan fått massa datum om nationella proven oså och alla andra prov känns som om vi bara ska göra prov i skolan nu och inget annat;p
nej nu ska jag göra något annat heh kanske fortsätta så jag kan kemin utan till oh biolgin med!;-)
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0