sådär

jaha kom man hem lite tidigare idag då,
blev ju tandläkaren ;o bra sjuk asså, men humor hade han hah !:-)
dom gick typ oh skämta han och hon andra tjejen som var där och bah gör du rätt nu jag blev typ as rädd,
och han bröt på svenskan ;o och råka mosa in den där vassa saken rätt i tandköttet bra blodbad de blev ! ;o skit ont med.. då först blv jag rikgtig rädd :s plus att fick sitta oh vänta i 20 minuter innan jag fick gå in hon tjejen kom vid 13,05 och fråga om jag var där sen typ sa hon att det kunde ta ett tag sen vid 13,20 kom hon igen och jag hade tid 13,00 och vafan ska vi få betala när vi koommer försent  men dom kan komma hur sent som helst ;o usch så blev övertid där,. dom kolla även min käcke  eftersom den hoppa ju hela tiden när jag skulle gapa, lite små pinsamt försökte verkligen göra så de inte skullle låta nå men de gick ju inte;o så den skulle dom ta en titt på med så och fck jah ny tid och nya regler haha ! :-) dom skämta typ hela tiden så små panik på vad jag skulle ta seriöst eller inte men de var ju inte kul när hon ena tjejen kommer in och bah är du här så du ska bli tandläkare nu :O? vadå var hon inte de ? usch inte allt för kul, men ny tid fick jag på fredag den 5 februari..

nej nu ska jag äta en isglass så kanske svullnaden går ner sen ska jag lögga mig i sängen!:-)
haha roligt inlägg
!
puss&kram

gammmalbild wiiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0