snart sova

innan jag ska sooova,
fan åkte simon ut för ! jävla skit och inte roligare av att man redan fått redan på vem som vinner nej helt fel person tycker jag.. .(
menmen.
usch jag ska till tandläkaren imrn ;( hej bbbboooooorrrenn ! du ska fixa min tandvärk wiiiho
kommer få feta fläskläppen ohså då, alltid lika fint!
nej jag som hade tänkt klippa mig men de blev inte av och jag som skulle slinga men de hann vi inte heller ;o
så har lite oh göra nu,
plus att jag faktiskt har börjat med min uppsats om planeten mars! fast glömde papprena i jennelies väska!(y
duktig, hon får ta med de imrn ! ;)
mmh har massa planer fan kan ju bli nice! eller helt kaos?
vem vet. ;p
nej nu ska jag kila till sängen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0