12juli

yes härligt spanien!
hahah ja  vissa var ju lite inne i tven lite allt för inne :9
dog nästan av hur varmt det var när alla satt och tryckte i soffan!
 efter det så drog några hem och vi andra hitta cyklarna tog en runda i arboga, underbar stad !...
fast nää suger så innåtihelvete! usch vill bara flytta härifrån så fort jag kan!:-)
menmen vad ska man göra.
nu ska jag iaf ta och hitte en bra rulle jag kan somna till är dygtrött gick ju inte och la mig förens vid 5 och sen upp as tidigt för ut med hundarna oså. och några timmar i solen oh inne tar kååål på en när de är så varmt/kvaft ute ju. imrn väntar nya tag. och de sägs bli dåligt väder med.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0