fall for you

blblanananansndnhad- min första tanke :)
vi ligger i nellys säng kan de vara 80 plus här inne , underbart
men vi ska snart  sova för nelly ska upp och jobba vid 8 så upp med tuppen imrn vid 7:)
linn tycker det är skit kul att jag är jätte sur just nu.... mh undra varför hon skrattar och inte jag ? jo vem vet . linn vet nelly med men hon har lågt blodsocker plutten då..:(:)
just nu tkr jag att alla ***** kan dra oh komma tillbaka när dom mognat:)
hahahah nej nu spårar jag snart men nejnej.
nu ska jag gråta till filmen vi nyss såg :) det tog sin tid och jag har fattat den nu hm en tönt en cool  blev kär ena dom gifte sig ena dog. blabla måste, linn tröstar mig med hennes skratt .............:) snälla kompisar va ?
nej men jag lever livet som mmh en ida imrn.
nej god natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0