jobbbignatt


fraannkiie                             tyson                             Naiomi


kan ju säga att inte fan blir det mycket sömn med dom här tre i samma säng ! :(
alla hade damp när en väl sov så hoppar dom andra två på den sen vara så hela tiden, vid 4 fick jag damp och ville börja grina typ hemskt, men tillslut somna jag och sen vakna man väl eftrer nån timme hela tiden av att nån klev på mig eller att dom börja ha damp.. så blev väckt och dom vägra ju låta en sova så då vara bara leka med dom... sen vid halv 9 kassssta jag ut dom på gräsmattan. så dom fick springa lite och jag somna nästan på trappppeen av att det blev så lugnt och skönt. hahah herregud hoppas dom ska hem idag iaf :)

bara för allt så sover alla nu brevid mig .. pluttttisarna :-)






jag ska även snart rusa iväg till nelly och prata med henne när hon sliter oh har sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0