imorgon

ollalalalala,
gårdagen slutade med film mys med nelly efter nära döden läget:(.. hemskt. trodde mitt hjärta skulle stanna för ungfär en kvart innan höll jag på oh krocka med en kille oxå,



idag
 -först en sväng på morgonkvissssssteeen till eskilstuna
för köpa nya golvet, hoppas det blir bra nu för det var as skönt ! haha.
sen blev det käka och senare drog jag och nelly med mamma på en runda för att köpa saker vi behöver tills imrn!
wahahaha vi åker imrn, ;o :D nu jävlar det blir ju sista nättterna med gänget!:-)

iaf nu ska jag börja packa allt tills imrn och hoppas att jag har allt jag ska ha med mig nu;-)

fast innan jag ska packa så måste jag ut med hunden, i  det underbara vädret , regn!

pussshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0