5juli

när vi kom till badet så la vi oss med rebecca och anki!:-) blev även prat med massa andra härliga tjejor :9
fast blev hem vid typ 3 tiden blev för mycke moln....:(
ohh linn skulle på valpkuuuurrsss i kungsör senare,
så blev hem duscha oh sen sooova vid 6 drog jag  mötttte anki cykla vidare till rebecca där de bjöds på chill, hon färga håret och det blev as fint oh jag är typ as avis långt blont och inge slitet typ :o själv har man kort och slitet!:(( menmen de växer väl kanske lite nu när jag inte plattar det och inte färgar ,hoppas jag iaf :)
menmen efter ett tag så bestämde vi oss för att kila ut när de ändå är hyffsattt varmt ute , så vi tog cyklarna och möttte nelly sen drog vi alla 5 till donken och subway....:) herregud mina pengar är fan fattigt snart tror ja. hur ska jag klara mig 3veckor till ... :) hahah
nä nu ska jag hitta en bra film :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0