2 dagar bara

volleyboll idag, mh lite små slitet, och mindre spelar, men grymmma som vi var och vann iaf ;)

sen städa skåpen, inviga nya uppis, kolla reklamfilmer och sedan hem sova trodde seriöst jag skulle börja gråta nör jag insåg att det var dags att träna . hmm midre kul att vi var 6 som träna men vi körde massa roliga saker och ty situps.
sen kolla jag amanda en halvlek av 96ornas match 0-0 när vi gick, kom hem käka, sedan ut och röra på sig i skogen, har mitt mål :-)

helt sjukt att det är skolavslutning om 2 dagar ;o imrn är det mångkamp sen fixa vagnen. galet fort tiden har gått /går. :-) hoppas bara på att regnet hålleri sig nu....

Kommentarer
Postat av: anonym

dom spelade lika :) 1-1 södra fick 1 straff :p

2010-06-10 @ 12:00:11
Postat av: jannika

okejokej,

jaa men bra det med ju!:-)

2010-06-10 @ 21:36:41
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0