alltid till någon bra nytta:-)

ooh har velat se filmen dear john ända sen jag såg när dom prata om den på tv.
men jag är ju så grym med de här med data teknik och sånt så kan inte ens ladda hem en film eller har kunnat men aah bränna ut den sen nej funkar vekligen inte. men så i tisdags så på mentorsdagen så åkte jag ju i elins bil med henne rebecca och sebbe oliver två datanördar. :) så då kom vi in på något och börja prata om datorer jag och becca fatta typ inget men sen skulla oliver typ bränna skiva till klassen och bränna ut 9ornas filmer reklamfilmer oh allt då berätta jag om att jag inte kunde ladda hem dear john och snäll som han var så sa han att han kunde ladda hem den och bränna ut den till mig &becca! :-)
och idag skrev han att han hade bränt ut dom och skulle ta med den imrn till skolan :-) fattar ni min lycka nu :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0