anden i glaset

helgen har varit kanon bra och jätte bra väder! :-D
sov hos becca med henne matilda i fredags sen upp tidigt lördag södradagen,

sen på lördagkväll så var vi några brudar hos matilda  chilla åt glass och spela spel!
as nice de med:-)


sen idag så vakna jag typ 10.20 och solen sken så la mig och försöker fixa lite bränna !:-)
sen lira jag och jessica lite fotboll när de var förvarmt att bara ligga still i solen.
och tillslut blev de bege sig till erika sen upp till samlingen, match mot sala serieledarna, och tro de eller ej vi vann med 4-1 as bra! plus att deras tränare var grym på att tejpa knät så känt inte ens att jag hade ont!:-))

nu är jag iaf hemma och venne vad jag ska göra vi är ju lediga imrn så blir något chill väl:)


har även massa bilder som ska upp förr eller senare. som togs i helgen!

pusshejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 18:40:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0