imorgon smäller det!

wiiho, venne om jag ska skratta eller gråta.
idag skolan mångkampen haha tror inte vi tar hem den iår, men de gör inget för det skulle inte vara något pris så !;9 hah.
iaf efter det drog jag iväg till västerås, fullt med glada studenter och andra som fått sommarlov!:-)
lite smått kul att alla var jätte fina och fixade och där sprang jag runt med snodd och helt ofixad!;-)
jaja träffade även linn k när jag sprang runt här i lilla arboga, längsen man såg henne så blev lite snack sen ville lovis gå vidare och min mamma oxå.:-)
 senare blev det upp till micke för att klä och fixa allt till vagnen!
blev as nice sen prov åkte vi oxå !:-D det här trodde jag aldrig men kommer fan sakna min klass :')
fick även filmen av oliver så nu bör alla veta vad jag ska göra !:-)
bänkas framför dear john
måste ju börja gråta lite smått idag så det är lugnt imrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0