lite om 14juni/15juni

igår var jag först med jenneliebabe, längesen vi var upp en sväng till rando och sen hem till henne sen drog jag upp till träningen. rätt skönt träning :-)
efter det drog man hem sen till kina för käka med några brudar.
sen hem till amanda för chill, sedan drog jag och amanda vidare till donken när dom andra drog hem :-)
sen blev det lite jakt efter amandas cykel som är snodd.
och senare hem till henne för film oh slagg, haha vad som hände mer där behöver vi inte dra upp här hahahah, bra så sjuka :-)

idag så vakna vi 08,20 av att solen sken på rätt bra så vi käka frulle böt om  dom cyklarna hem till mig hämta min bikini oh sånt sedan upp till badat!:-) stekte på rätt bra där vid 10 slaget, sen vid 1 så vara kasst massa moln över hela himmeln. usch :(
och senare ska man iaf iväg till ekbacken kolla på dam-laget, mandis ska ju va med :-)
så blir kika med matilda becca oh kanske linn oh nån mer ?
sen blire umgås tare chill med några av brudarna :)
pusshejs





3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0