mentorsdag och lärarmiddag!:-)

dagen har varit kanon börja med mentorsdag i västerås jag tova rebecca krossa klassen och vann med våra 475poäng! sen buffé på pizza hut. sen hem färd drog hem till mig dirr hämta mina grejor sen drog jag och rebecca vidare till henne  för fix :-)
rebecca fix stå för att fixa mig med :-) så duktig så :d

sen blev det lärarmiddag och här kommer lite bilder från den orkar itne skriva så mycket om det, så skriver lite under bilderna, men var grymt!:-) hade as kul



för och efter bild då.

precis innan vi skulle kila

tötisar!:-)

erika oh daniella:-)

becca &jenken!

manda oh ja


Underhållning SÅNG:-)

mia karlsson

dennis pettersson!
riktigt grymkille !:-)

dennis pettersson& linus haglind.
så duktiga :-)

9ornas lärare.
 en sång till oss alla nior:-)

även rektorn bjöd till med lite sång! eller ag rockenroll som han kalla det:-) för kall

linnkan&mandis
nu kommer det bilder från inneomhus vid innan efter käka och efterrätt!:-) nästan bara på dom vi mitt bord:p

rebecca &linus :-)

linus& linn:-)

edwin &linus :)

elin &matiilda:-)

babes:-) linn becca matilda mandis:-)
taggade på disco!




blev  en sväng förbi villa oxå




den här bilden får avsluta kvällen, mycket fler bilder men dom kommer upp lite vart efter.
nu är klockan 01.05 och jag säger godnatt och ska tagga på att spöa lärarna på volleyboll imrn ! :-)
pusshejs

Kommentarer
Postat av: elinp

måste rektorn alltid balla ur? haha.

vad fin klänning du hade! :)

2010-06-09 @ 22:43:33
URL: http://eelinppp.devote.se
Postat av: jannika

jaa elin han har bara blivit värre med det!:-)

tack så mycket:-)

2010-06-09 @ 23:02:33
URL: http://jannikaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0