om dagen

blev örebro idag med matilda & becca :-) drog en shopping runda eller jag var mer packpåse åt becca oh matilda ;-)
sen käka på donken sen bio nya beck och tror fan det är den bästa av dom alla helt klart ! så riktigt bra .
ooh jag älskar örebro fullt med folk överallt massa butiker oh så skönt fast dock finns det galna cyklister ! hah :) men vad finns det inte i arboga , jo en död stad knappt nå folk inga butiker bara frisörer pizzerior typ (Y)
inte lika mycket att älska här haha.
men har ju underbara vänner iaf !:-)

och idag är det den 28 juni inte vilken dag som helst utan min bigsis stora dag 20 år !
du ska bara veta vad som väntar dig nu ! ;-)

och imrn blire badet alllldaaylong! rykterna säger bra väder  tidningarna oxå:-)
jobba på lite färg känns behövlig oh när de ändå ska vara varmt vad orkar man göra då om inte soola käka glass oh umgås liksom :-) jag älskar vädert oxå och tar inte i när jag säger det hatar regn kallt oh sånt  iaf :-9 kan dock vara mysgt med snö menmen vem bryr sig nu kommer anteckningsblocket snart upp :)

just de blev fan sjuk av maten tror jag har as ont nu oh känns som om jag kommer spy vilken sek som helst...
nej nu ska jag hjälpa min mamma lite som faktiskt har städat och allt i mitt rum tacktack :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0