remember me

nu blire film remember me står högst på listan
så lever nog några timmar frammöööver,
fast är helt slut i kroppen va faktiskt duktigt och hitta spåret idag ! :)))
kanon plus skönt träningsvärk i armarna jag lår få av vikterna haha !
har även ägera frisör åt bror med ;)
oxh hunnit kollat fotboll med m&p, även hunnit krossa jessica på annat som hon utmanar mig på ,
nästa en familjedag de här  :-)
men imrn ska de ju vara as bra väder stekande soool! och jag är redo för solen. ska hitta en kamrat eller fler som vill steeeka med mig :-) hah hörav er. annars kanske jag hämnar på badet med syrr vem vet allt kan ju trotts allt hända !
-nej nu film?
 -ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0