dancing in the dark

grattis till jennie som fyller 16 idag!:-)

idag var det sista 'vanliga' dagen. lite sorligt, fast ska bli skapligt skönt.!:-D
när jag kom hem låg jag och stekte och lyssnade på min underbara grannars barn som skrek och bråka med varandra lite små kul men jobbigt, sen efter det blev de lite  små fix och sen till 'stan' oh leta presenter till mina gullungar som fyllt/fyller!  och blir ni inte nöjda så får ni byta!:-) stog iaf i minst 45minuter inne och leta kolla på allt möjligt , kom iaf ut med 2 presenter tillslut efter lite spring här och där! :-) känns skönt hade ju varit lite tråkigt om jag inte hittat 2 ju...;) haha

nej nu är det snart dags att kila upp. ha en toppen kväll allesammmans!:-)

kamran är med ikväll oxå!
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0