:-((

nu har man precis käkat, och måste bara säga fyfan va långtråkigt de där mötet på trafikskolan var!
ville bara hem. men de måste ju göras så har det gjort nu iaf, lite skönt;q

och nu ska jag berätta något tråkigt som jag fick reda på när jag kom hem..
min kusin har dött idag hon var väl inte allt för gammal heller :-(
fyfan så nu blir det väl dags att åka till finland snart för begravning! usch hatar bergavningar.. men vill gå iaf,
vila i frid.

asså kom och tänka på en sak för någon dag sen som var så läskigt de händer alltid något hemskt i mars...
max&saga året efter det jesper och nu även min kusin..;s


imorgon blir det iaf att fira mamma. sen vet jag inte?
vet inget jag ska göra i helgen...;o ;q

fan måste plugga men hittar inte orken till det någonstans just nu..
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0