10 dagar kvar

så ja , blev iskall cocacola!
fyfan finns de något bättre än cola ?.. nää tror inte de:-)


just de vill tacka jennie för hjälpen!:-) den blir nog till stor hjälp faktiskt. skönt så slappa man de:-)

nej jag funderar på hur jag vill möblera om mitt rum;p fast inte nu men typ i helgen eller något om man inte har något bättre försig. men innan jag börjar tänka på de så måste ja ta tag i och vika och hänga upp mina kläder hittar ju inget när jag bara slänger allt i stora högar när jag inte orkar hänga upp dem när de tvättats. lat som jag är men, fattar inte de är ju as kul oh typ hjälpa andra städa deras rum gör om och hänga kläder vika oså. men mina egna mmh de går inte.. lite konstigt, men så är det.;p

imorgon väntar en tuffdag men möten.
eller möten och möten, kanske man inte ska säga;p
iaf för utvecklingssamtal i skolan, sen är det vid 17,00-21,00 sitta och lyssna om övningsköra;-)

roooligt. jag som knappt kan sitta still. men tänkte börja i tid.. fyller om 10 dagar
mmh sweeet sixteen men jag tror de blir ugly för mig!

och just de som tur är så har våran klass de lite chill vi har våra utvecklingsamtal på skoltid:-D halv 1.
så om det går bra så kanske min lärare kan låta mig hoppa över våran sista lektion(ept) gör ändå aldrig något på dom lektionerna..;p fett cooltjej.

men nej nu ska jag hitta sova snart så kanske jag orkar fixa mig imrn...
k i s s i e s!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha, så lite så latis...... :D

2010-03-10 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0